fredag 10 januari 2014

Alla utmaningar ger resultat!

För ett år sedan gick jag med magen i vädret och med ett nytt kapitel framför mig kändes allt som en fantastisk blandning av utmaningar, möjligheter och drömmar. 
En bergochdalbana av hormonladdade känslor var att vänta och jag stred med rädslor och tankar jag aldrig haft. 
En sann upplevelse och en resa jag kommer att minnas för evigt.  

Ett nytt liv var början till något stort. Slänger jantelagen i väggen och känner styrkan och viljan växa fram. Idag vet jag vad som är viktigt och hur svårt det kan vara att ta första steget ur sin bekvämlighetszon. Hur riskerna förvandlas till möjligheter och rädslorna dämpas i förhoppningens ljus. 

Idag tar jag det steget! 
Jag går med huvudet högt, stolt och med glimten i ögat! Idag kan jag kalla mig kvinna, fru, bondmora, mamma och snart även egen företagare. 



1 kommentar: