fredag 1 februari 2013

Feed back

 Helt fantastiskt! Fredagsmys på hög nivå!

Cykling och TaiChi som frukost och gym (rygg/bröst) som lunch. Känns galet bra att jag i 7e månaden ännu kan och orkar träna. Ja, egentligen känns det bara bättre och bättre. Hungern som sakta kryper fram efter morgonträning är otrolig. Kick-start i alla system; cirkulation och ämnesomsättning. Fina grejer.

Så var det dags för veckans feed back.
Ett viktigt moment då man stämmer av att allt gått enligt plan...eller lite ditåt i varje fall. Bara dumt att lägga upp mål till höger och vänster om man aldrig stämmer av och kollar hur det gått.


Veckans upplägg VAR:
Måndag- KB30 + Cykling 30
Tisdag- Simma före jobb + Cirkel45 på kvällen
Onsdag- BodyCombat (super, har inte varit på ett år)
Torsdag- Gym (Bröst och rygg)
Fredag- Gym (Axlar, axlar och axlar)


Veckans upplägg BLEV:
Måndag - KB30 + Cykling 30
Tisdag - Gym (axlar, axlar och axlar) + cirkel45 på kvällen
Onsdag - BodyCombat
Torsdag - Bodyvive
Fredag - Cykling30 + TaiChi  + gym (Bröst + rygg)



Så, hur gick det egentligen. Inte helt som planerat, men är nöjd. Flexibilitet i egen planering behövs. Att kunna se sina luckor och inte snubbla över latmasken varje gång den visar sig hänger på min attityd.
Vill jag så kan jag!
Har tränat alla dagar och kommer att lägga in träning lördag och söndag också...bara för att jag kan ;)

OCH..nybörjar gruppen för MMAn startar nästa vecka med fem nya tjejer; Girl power!
Så jäkla taggad, nästa höst skall det dras igång igen. Målet är satt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar